24 Nisan 2017 Pazartesi

Bugün Ne Yaptın?

Bugün ne yaptın?

Bir dükkana girip patlattım kasayı, o parayla içki içip sağa sola salça oldum. Güzel bir hatun görüp makas aldım, kısa bir etek giymişti, durur muyum sıkıştırıp (!) direnince bıçağı boğazına dayadım. Bağıracak oldu canını aldım, daha kolay (!) çok fenaydı. (!)

Neden yaptın? Suçlusun…

Suçlu değilim, kafamız güzeldi. O da kısa giymeseydi, o saatte orada işi ne yolluydu… (!!!)

Bugün ne yaptın?

Yaşlı bir bunak bankamatikten para çekiyordu zaten bir ayağı çukurda ne yapacak o kadar parayı. Bir gazla çekip aldım elinden parayı, o da direndi, yerlerde sürükledim. Gidip mahalleye torbacıya bütün hasılatı bayılıp (!) aldım. Bana kadarını ayırıp ufak çocuklara sattım. Bunlarda para bitmez, bunlar zengin çocuğu anası babası sahip çıksaydı. Hem ben yapmasam başkası satardı. Paramı alıp yoluma bakarım (!)

Suçlu değilim, şeytana uydum. İçiciyim satıcı değilim, satanlar ne yapsın ailesi sahip çıksaydı… (!!!)

Bugün ne yaptın?

Mülteci ordusu var fırsat bu fırsat şişme dandik bir bot buldum, tüm ceplerindeki paraları alıp, işe yaramayan can yelekleri verip, deniz ortasına attım. Bana ne ya, ölen ölsün, o kadar aptal (!) olmasaydılar. Çok iyi para var ya, akşam karıya (!) gidiyoruz. Eğlencenin dibine vuracağım…

Suçlu değilim. Ben onları uyardım (!) ama dinlemediler, akıl var mantık var o botla kim aşabilir o denizi, hem sahil güvenlik müsaade eder mi? Yardım etmeye çalıştım, insanlar hayallerine kavuşsun istedim… (!!!)

Bugün ne yaptın?

Bizim karı (!) boşanacağım dedi, çektim silahı vurdum. Namus meselesi… (!!!)

Suçlu değilim, namusumu temizledim… (!!!)

Bugün ne yaptın?

Bana başkan kaldıran insanlara ordumla savaş açtım. Ülke menfaati için koltuk sevdası (!) değil, ne yaptıysam halkım (!), vatanım (!), ülkem (!) için yaptım. Düzen böyle geldi, böyle gidecek ya onlar kaybedecek, ya da ülke elden gidecek (!)

Suçlu değilim, ülkemi, yönetim şeklini, kanunun gereğini yaptım. O sivil insanlar dedikleriniz ülkemizi bölmeye çalıştı. Başka ülkelere kaçanlar da savaş var diye kaçtı. Koltuk sevdası (!) değil bu, hiç kimse anlayamaz, yerimde olsaydınız aynısını yapardınız… (!!!)

Bugün ne yaptın?

Bizim durumumuz pek iyi değil. Köyde zengin bir ağa var, 13 yaşındaki kızımı onunla evlendirdim (!).

Suçlu değilim. Hayatını kurtardım (!), okuyup ne olacak (!), kız çocuğu okur muymuş hiç (!!!) zamanla o da onu sever geçinir giderler. Ne var yani adam 70 (!) yaşındaysa, ölmesi yakın (!) bütün mal, mülk ona kalır (!) ben sadece kızımı düşündüm (!!!)

Bugün ne yaptın?

Çocuğu olmayan zengin bir aileye çocuğumu sattım (!).

Suçlu değilim, bende üç çocuk vardı, bakamazdım (!), sevap (!) işledim onlarda çok mutlu oldukları için para verdi. (!!!)

Yorumsuz.... (!!!) 

Yazı "İmpala - Bugün Ne Yaptın?" isimli şarkıdan esinlenerek yazılmıştır. Şarkının sözleri açıklama kısmındadır. Şarkının ismine tıklayarak, şarkıyı dinleyebilirsiniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder