13 Mart 2017 Pazartesi

Elveda İzmir

Elveda İzmir,
İşte gidiyorum,
Seni terk ediyorum

Çocukluğumdan kaçıyorum
Senin bir suçun yok

Hiçbir şey almadan senden gidiyorum
Daha güneş doğmadan,
Kimseler uyanmadan
Elimde telefon ve kulaklığımda çalan şarkıyla

Hiç kimse anlamadı beni tıpkı senin gibi
Tıpkı üç yaşındaki bebek gibi anlamadılar
Sustuğumu bile fark etmedi hiç kimse
Gidiyorum işte sessiz ve sakince
Elveda güzel şehrim İzmir'im...

Gidiyorum artık duyuyor musun?
Aslında hiç fark etmiyorsun...

Desene İzmir,
Nereye gidiyorsun,
Gidecek bir yerin mi var sanki

Vursana bu gerçeği de yüzüme
En büyük acılarıma şahitsin
Belki değilsin benim kuruntum

Desene İzmir,
Sen bensiz yapamazsın diye,

Üç gün ayrı kalsan,
Burnunda tütüyor kokum
Desene sen değil miydin

*"Kaçıncı gidişim oldu
Hep sana dönüyorum" diyen...


* "Kaçıncı gidişim oldu hep sana dönüyorum" Ados - Numara 42 isimli parçadan alınmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder